Általános Szerződési Feltételek - Szakrália - Ahol a lelked hazatalál.

Általános Szerződési Feltételek

Név: Wendler Judit ev.Székhely: Üllői út, Budapest, Hungary, 1195E-mail: wj.szakralia@gmail.comTelefon: +36 20 953 9083Weboldal: https://transzformaciostrening.hu/ 1. Bevezetés Jelen dokumentum Wendler Judit ev. által üzemeltetett webáruház használatára, valamint a webáruházon keresztüli termékvásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza. A weboldal böngészéséhez és a vásárláshoz nem szükséges regisztráció. A vásárlással a felhasználó elismeri, hogy az Általános Szerződési Feltételeket […]

Tartalomjegyzék

Név: Wendler Judit ev.
Székhely: Üllői út, Budapest, Hungary, 1195
E-mail: wj.szakralia@gmail.com
Telefon: +36 20 953 9083
Weboldal: https://transzformaciostrening.hu/


1. Bevezetés

Jelen dokumentum Wendler Judit ev. által üzemeltetett webáruház használatára, valamint a webáruházon keresztüli termékvásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza.

A weboldal böngészéséhez és a vásárláshoz nem szükséges regisztráció. A vásárlással a felhasználó elismeri, hogy az Általános Szerződési Feltételeket megismerte, és azokat magára nézve kötelezőnek tekinti.


2. Regisztráció

Amennyiben a felhasználó regisztrálni szeretne, meg kell adnia nevét, e-mail címét, telefonszámát, számlázási és szállítási adatait, valamint egy jelszót. A hírlevélre való feliratkozás opcionális, és bármikor visszavonható.

A felhasználó a jelszavát bizalmasan köteles kezelni. Az üzemeltető nem vállal felelősséget a jogosulatlan használatból eredő károkért.


3. Rendelés menete és visszaigazolás

A megrendelés elküldésével a vásárló vételi ajánlatot tesz. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a megrendelést követően visszaigazolást küld. Az automatikus rendszerüzenet nem minősül visszaigazolásnak.

A webáruházban kizárólag kézzel készült, egyedi darabos termékek kaphatók. Egy adott termékből rendszerint csak egy darab áll rendelkezésre. A rendeléseket érkezési sorrendben teljesítjük. Ha egy termék időközben elfogy, a vásárlót haladéktalanul értesítjük, a rendelést pedig töröljük.


4. Termékek jellege

A termékek kézműves technikával készülnek, gyakran természetes ásványok felhasználásával. Ennek megfelelően minden darab egyedi. Az ásványok színe, mintázata, formája termékenként eltérhet, ami nem minősül hibának.


5. Elállási jog

A vásárló a megrendeléstől az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben a Szolgáltató a teljes összeget, beleértve a kiszállítási díjat, visszatéríti, legkésőbb az áru visszaérkezését követő 14 napon belül.

A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Csak hiánytalan, sérülésmentes termékek esetén áll módunkban a teljes összeget visszatéríteni.

Felhívjuk figyelmét, hogy a kézműves termékekből rendszerint csak egy darab készül, így elállás esetén a visszaküldött darab úzleti okokból nem cserélhető ugyanolyanra.


6. Garancia, szavatosság

A hibás termékeket a vonatkozó jogszabályok szerint kicseréljük vagy visszatérítjük. A kézműves termékek egyedisége, természetes eltérései nem minősülnek hibának.


7. Adatvédelem

A Szakrália – Wendler Judit ev. elkötelezett a személyes adatok védelme iránt, az adatkezelés önkéntes hozzájáruláson és hatályos jogszabályokon alapul. Részletes adatkezelési szabályzat a weboldalon megtalálható.


8. Panaszkezelés, jogviták rendezése

A vásárló panaszait e-mailben (⁠wj.szakralia@gmail.com) vagy telefonon +36 20 953 9083 is jelezheti. Amennyiben a panaszos ügyet nem sikerül rendezni, a vásárló jogosult a lakóhelye szerinti békéltető testülethez fordulni. Online vitarendezési platform: https://ec.europa.eu/odr


9. Egyebek

A jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a webáruház oldalán. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy azt bármikor módosítsa. A módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidőben lép hatályba.

Vendég vélemények

“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client Name
“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client Name